13 лютого 2015 року відбулися батьківські збори для батьків майбутніх першокласників.
Директор школи Шевчук В.М. ознайомив присутніх з роботою школи, матеріально-технічною базою, умовами та можливостями для розвитку дітей.
Батьки познайомилися з першою вчителькою Суворовою І.В.. Психолог школи Хронюк І.Є. провела перший батьківський лекторій «Як підготувати дитину до школи». Із задоволенням присутні сприйняли інформацію про те, що можна провести діагностику готовності дітей до шкільного навчання та отримати індивідуальні консультації та поради.
«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати.
Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися».
Венгер Л.А.
Перший крок у житті дитина робить за допомогою своїх близьких – мами, тата, бабусі, дідуся, які завжди поруч, розрадять і підтримають.
А перші кроки у навчанні допомагають зробити інші дорослі – вихователі дитячого садка, вчителі. І саме від тісної співпраці сім’ї та навчального закладу залежить, якими будуть ці кроки: легкими та впевненими чи важкими, з перешкодами.
Отже, зустріч з батьками майбутніх першокласників, потрібна для того, щоб разом обговорити це питання і пройнятися переживаннями наших дітей в очікуванні школи.
Перехід дитини до школи – дуже важливий момент у її житті, до нього її потрібно ретельно готувати.
Щоб дитина добре вчилася, до моменту вступу до школи у неї повинні бути досить добре розвинені ті системи й функції організму, які з початком навчання зазнають підвищених навантажень. Насамперед, це стосується нервової системи. Дитина повинна вміти стримувати свою рухову активність, адже їй буде важко висидіти шкільний урок, уважно сприймаючи те, що говорить учитель, опанувати читання та письмо.
Щоб дитина успішно опанувала письмо, малювання, необхідно розвивати дрібні м’язи рук, формувати моторні (рухові) навички, визначати у просторі та пояснювати словами: верх-низ, над-під, спереду-позаду, ліворуч-праворуч.
Ще однією дуже важливою умовою успішного навчання у школі є розвинене мовлення, уміння чітко висловлювати свою думку і правильно вимовляти звуки. Без цього малюк не зможе навчитися грамотно писати.
Для того, щоб у малюка сформувалася правильна вимова, частіше обговорюйте з ним прочитані книги, пропонуйте описати побачене чи скласти оповідання за малюнками і якщо дитина неправильно вимовляє звуки, слід звернутися до логопеда.
Практичний психолог Хронюк І.Є. |